Wofür habe ich soviel Geld für aTV Flash gezahlt

Hallo,

frage mich, weshalb ich einen Lifetime-Betrag für die Nutzung von aTV Flash bezahlt habe, wenn firecore nicht in der Lage ist, einen funktionierenden Jailbreak für die aktuelle Version des Apple TV bereitzustellen.
Warum steht firecore nicht mit Pangu in Verbindung, um endlich mal einen aktuellen Jailbreak zu entwickeln.
Somit ist der Lifetime-Betrag für aTV Flash völlig nutzlos und Abzocke.

Schade, daß firecore offensichtlich gar kein Interesse mehr an Weiterentwicklung hat.
Was nutzt mir der Jailbreak einer Uralt-Version von Apple TV.

Schade firecore! Bin sehr enttäuscht!

Gruß

Ladgaz

I fully support this objection. Why not team up with Pangu JB team to develop a new SeasonPass supporting the latest FW on Apple TV 2 and maybe Apple TV 3?

Hallo,
dem schliesse ich mich an. Glücklicherweise habe ich meine Lizenz nicht auf Lifetime umgestellt. :wink:

Ich denke, dass Firecore selbst keine JB entwickelt, sondern sich der Hacker-Community bedient und anschliessend seine Firmware “draufsetzt”. Das ATV2 ist zu alt um weiterentwickelt zu werden und am ATV3 beissen sie sich die Zähne aus. Ergo kein neuer Jailbreak, kein Firecore.

Grüsse
OiG

You’re not paying for a jailbreak. You’re paying for additional software to run on the device after it is jailbroken. You get the jailbreak for free. The aTV3 cannot be jailbroken due to a lack of software that is exploitable on the device itself. Firecore does not produce jailbreaks they bundle them in free software.

Also English only please.

Nobody expects Firecore to develop such jailbreak. Nevertheless many users would like to upgrade to the latest ATV firmware still being able to use aTV flash. So why not try to port the newest iPhone jailbreak to Apple TV 2 (not talking about Apple TV 3)?

Firecore doesn’t create the jailbreaks though it is outside of their control when a jailbreak is released and if it is tethered/untethered.

It’s understood that Firecore doesn’t do that and don’t expect that.

But: Why was SeasonPass programmed in those days? As a proof of concept by enthusiasts not willing to do that anymore or because it was somehow paid by Firecore (and Firecore is not willing to pay anymore)?

I think that Firecore should have a strong position for triggering a new update of SeasonPass. Hopefully they are interested!

I didn’t buy a license renewal because there are no more Jailbreaks and Updates. I sold my ATV 2 (for very much more, than I spended). :wink: