Option movie version and filmographie

Hello to all the community ! Sorry if the message is not totally well translated since I am French, and I used a translator.

I would like to make a few suggestions:

1. When we have several versions of a film (for example dvdrip and a 4K film), on the product sheet we see the different versions at the bottom, would it be possible to select the desired version directly in the “video” tab During the lecture ? To avoid making several round trips.

2. When we are on an actor’s file, we see all the films in our library in which he has acted.
    It would be great to view in another row, all the films in which he played, but that we do not have in the library and thus see his filmography.

Or, display the actor’s entire filmography, and highlight the films available in the library with a badge.

1. This has been mentioned many times in other threads, but I insist on being able to see a movie’s trailer on its page (with the IMDb database).

Thank you for your feedback!

————

Bonjour à toute la communauté ! Désoler si le message n’est pas totalement bien traduit puisque je suis français, et j’ai utilisé un traducteur.

Je voudrais faire quelques suggestions :

1. Lorsque nous avons plusieurs versions d’un film (par exemple dvdrip et un film 4K), sur la fiche produit on voit les différentes versions en bas, serait-il possible de sélectionner la version voulue directement dans l’onglet « vidéo » lors de la lecture ? Pour éviter de faire plusieurs aller-retour.

2. Lorsqu’on est sur la fiche d’un acteur, nous voyons tous les films de notre bibliothèque dans lesquels il a tourné.
    Ça serais super de visualiser dans un autre rang, tous les films dans lequel il a joué, mais que l’on ne dispose pas dans la bibliothèque et ainsi voir sa filmographie.

Ou alors, afficher toute la filmographie de l’acteur, et mettre les films disponibles dans la bibliothèque en avant avec un badge.

1. Cela a déjà évoqué plusieurs fois dans d’autres sujets, mais j’insiste sur le fait de pouvoir voir la bande-annonce d’un film sur sa page (avec la base de données IMDb).

Merci de vos retours !

A post was merged into an existing topic: Multiple versions of a movie